2007-06-12

Hej,

Det blev till att ila till hyrbilsfirman på morgonen för hämta min kvarglömda agenda i hyrbilen, och tillika ordna extrabetalningen för den sena returen med bilen. Sen en sväng till kontoret för att tillsammans med Colette försöka sammanfatta den information jag hade samlat ihop från gårdagens tur i Umbrien. Vid lunchtid så for jag hem för att ta mig en lunch och en "power nap", men det visade sig att jag hade 38.5 grader i feber, så det var bara att bädda ner sig och ta det väldigt lugnt resten av dagen, med mycket lyssning av musik.

Feber är en varningssignal att den livsstil man har inte är i balans, så något måste jag ändra på, så det blir till att ta sig en filosofisk funderare på vad det kan vara.

/Leif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback