2006-10-22

Att cykla upp till Fiesolo från Florens när man har festat och haft det gott i dagarna två kan vara ganska så minnesvärt, och jag tror alla i gruppen kommer att minnas den här turen, den lååånga backen upp, den vidunderliga utsikten ner mot Florens och dalen vidare upp mot restaurangen, den underbart smakrika lunchen på Casa del Prosciutto, den lättsamma, spännande och roliga nerfärden till Florens (bara för att nämna några).


Efter cykelturen så bytte vi om på hotellet och jag tog med de som så önskade på en stadsvandring i centrala Florens, mycket uppskattat, och roligt för mig att prata om min nya hemstad.


På kvällen (sista natten med gänget) så fick vi två guider stora applåder för vårt arbete under dessa dagar, vilket värmde mycket gott kan jag lova. Vi tog med gruppen på en bar vid Piazza Strozzi, sedan så blev kvällen fri för alla.


/Leif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback