2007-03-25

Hej,

En söndag i Florens som gick i Flitiga Lisas tecken, gjorde en hel del skrivningar på våra turbeskrivningar, letade efter bra kartbilder att klippa in i dokumenten, och började skissa på grafer för att beskriva höjdskillnaderna på cykelturerna, och det finns det några stycken i Toskana, men det är vackert när man är där uppe :-)

Behöver jag tala om att jag skyndade mig hem även denna dag för att assistera vår sköna sjuksyster från Sicilien? Jag hade faktiskt också tänkt på Giuseppe denna gång, och köpt med mig lite näringsrika vitamin- och mineraldrycker till honom. När man har feber så är det svårt att äta, så han har fått alla möjliga flytande näringspreparat de senaste dagarna, dock inget vin, till hans stora förtret.

Roberto rinde mig på kvällen för att språkas om morgondagen rek-tur till Siena, Monteriggioni och Siena.

/Leif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback