2009-08-14

With lot's of energy and a "guide-free" day, what to do? I took my bike and rode to Vinci and back to Florence, it's mostly a flat road and the only climb is up to Vinci, where I felt the genious energy from Leonardo, bought some fruit and a cup of coffee to reinforce myself for the ride back to Florence.

Benen riktigt skrek efter att komma ut på hojen, så jag drog en repa till alltid lika trevliga Vinci, och det mesta började kännas ganska så normalt igen.

På kvällen så träffade jag min kollega Andrew som lämnade över nycklarna till minibussen som jag skulle ha inför morgondagens guidade cykeltur upp till San Donato in Collina. Andrew är "gammal" tävlingsåkare och bancyklist, ingen dålig bakgrund för att bli cykelguide.

Leif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback